Popularne auta w 2018 roku

Co wybierali Polacy?

W tym roku, podobnie jak w poprzednich latach najpopularniejszymi samochodami są używane pojazdy do kwoty 15 tysięcy złotych. Polacy decydują się na małe samochody miejskie i wybierają je częściej niż wielkie limuzyny, SUV-y i VAN-y. W tym artykule przedstawimy najpopularniejsze samochody miejskie 2018 roku do kwoty 15 tysięcy złotych.

Naciśnij, aby zadzwonić tel. 791 286 830

Jakie wymagania wobec samochodu?

Samochody, które cieszą się największą popularnością to małe auta miejskie. Z jednej strony są one niewielkie i nie posiadają zaawansowanej technologii na pokładzie ale z drugiej są tanie i ekonomiczne. Nie interesują nas sportowe osiągi, ponieważ w mieście i tak nie da się z nich skorzystać. Samochody opisane w artykule łączą przede wszystkim oszczędne silniki, niewielkie rozmiary pozwalające na bezproblemowe parkowanie w zatłoczonym mieście, oraz relatywnie młode konstrukcje jak na nasz budżet. Specjaliści prowadzący auto skup Sosnowiec podpowiadają, co wybierali Polacy w mijającym roku.

Opel Corsa D

Jedno z najczęściej spotykanych samochodów na polskich drogach. Od zawsze kojarzy się z tanim i sprawdzonym autem miejskim. Corsa dostępna jest w wersji trzy- i pięcio-drzwiowej, nadwozia te różnią się dosyć mocno stylistycznie od słupka B wstecz. Auto to posiada całą gamę silników benzynowych doskonale nadających się do zamontowania instalacji gazowej. Pod maską znaleźć możemy również niezawodne diesle o wysokiej jak na tak lekkie auto mocy nawet 130 koni mechanicznych.

Nissan Micra K12

Micra posiada reputację samochodu, którego nie da się zepsuć. Do dyspozycji posiadamy 65 konny motor benzynowy, o dosyć skromnych parametrach i ekonomii jazdy. Najpopularniejsze egzemplarze posiadają wersję 80 konną, która mimo braku sportowych osiągów, zapewnia niskie spalanie w mieście na poziomie poniżej 6 litrów. W przypadku silników wysokoprężnych mamy do wyboru dwie jednostki o mocy 65 i 86 koni. Ten drugi oferuje przyśpieszenie do setki w niecałe 13 sekund, zaś spalanie na trasie oscyluje w granicach 4.5 litra na 100km.

Toyota Yaris

Zwycięzca nagrody Car of the Year w roku 2000. Autko dostępne w dwóch wersjach nadwozia: pięcio- i trzy-drzwiowej. Do wyboru posiadamy między innymi silnik diesla o pojemności 1.4 i mocy 90 koni mechanicznych i momentem obrotowym 205 Nm. Ekonomiczna jazda i lekka noga pozwalają na osiągnięcie spalania w mieście na poziomie 5,2 litrów na 100 kilometrów, zaś na trasie możemy zejść poniżej czterech litrów.

Volkswagen Polo IV

Dla fanów niemieckiej marki z Wolfsburga, proponujemy stonowany model Polo z lat 2001-2009. Jest to model niezwykle popularny ze względu na wysoką jakość wykonania. Młodszy brat Golfa V ma do zaproponowania bardzo szeroki wachlarz silników, gdzie znajdziemy dynamiczne jednostki benzynowe o pojemności 1.4 i mocy 100 koni, oraz diesle w wielu odmianach SDI (bez turbo) i TDI ( z turbiną). Przy wyborze tego samochodu należy odrzucić słabsze jednostki zarówno benzynowe jak i wysokoprężne, ponieważ sprawiają one najwięcej kłopotów. Samochód ten słynie z wielu problemów z elektryką dlatego należy go dokładnie sprawdzić pod kątem instalacji elektrycznej. Masz pytania? Osoby prowadzące skup samochodów w Tychach odpowiedzą na wszelkie niejasności.

Ford Fiesta Mk7

Szukając samochodu dającego radość z jazdy możemy spokojnie zastanowić się nad Fiestą, której produkcja zakończyła się dopiero w zeszłym roku. Za 15 tysięcy złotych możemy kupić model z 2012 rok. W tej cenie otrzymamy 82 konny silnik benzynowy połączony z lekkim i zwinnym samochodem miejskim. Dokładając odrobinę gotówki możemy szukać wersji 120 konnej, która zamienia ten samochód w małego demona. Auto to jest bardzo popularne wśród użytkowników flotowych, dlatego należy dokładnie sprawdzić jego stan techniczny.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top